Serwis i wsparcie techniczne
NET SYSTEM posiada bardzo doświadczony, rozwinięty i nowoczesny serwis sprzętu komputerowego i oprogramowania. Z usług serwisu korzystają regularnie zarówno użytkownicy indywidualni, firmy i instytucje. Posiadamy wysokiej klasy urządzenia specjalistyczne i pomiarowe oraz wykwalifikowany zespół ludzi zaangażowanych w realizację celów serwisowych. Stosowane w codziennej pracy serwisu oprogramowanie do zdalnego wsparcia przez Internet sprawia, że problemy programowe, konfiguracyjne, systemowe rozwiązywane są błyskawicznie w czasie sesji zdalnego pulpitu.
REKLAMACJE
Wszystkie reklamacje prosimy zgłaszać bezpośrednio w firmie NET SYSTEM lub telefonicznie. Wykwalifikowani i kompetentni pracownicy firmy pomogą w realizacji wszystkich procedur gwarancyjnych i reklamacyjnych. Udzielą także fachowej pomocy w procesie reklamowanego sprzętu komputerowego.
REKLAMACJE
Wszystkie reklamacje prosimy zgłaszać bezpośrednio w firmie NET SYSTEM lub telefonicznie. Wykwalifikowani i kompetentni pracownicy firmy pomogą w realizacji wszystkich procedur gwarancyjnych i reklamacyjnych. Udzielą także fachowej pomocy w procesie reklamowanego sprzętu komputerowego.
Serwis zewnętrzny
Wielu producentów sprzętu komputerowego znajdujących się ofercie handlowej NET SYSTEM posiada serwis zewnętrzny. Oznacza to w praktyce, że możemy samodzielnie zareklamować wadliwy sprzęt bezpośrednio w serwisie producenta. Zawsze istnieje możliwość zgłoszenia problemu bezpośrednio w serwisie NET SYSTEM. Zachęcamy Wszystkich użytkowników do kontaktu z serwisem telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
ZDALNE WSPARCIE TECHNICZNE
W celu skorzystania z pomocy zdalnej pobierz i uruchom specjalnie przygotowany Host lub QuickSupport, który nie wymaga instalacji.